סגירת חורף למרפסת

בעבר, קראו לזה "סגירת מרפסת" החל משנת 2014 אושר "חוק הפרגולות" המאפשר לבצע סגירת חורף למרפסות ופרגולות (לא קבועים) ללא אישורי הועדה האזורית לתכנון ובניה או עיריות מקומיות.

סגירת חורף למרפסת הוא הפתרון האידיאלי לימי החורף הגשומים ולניצול חלל המרפסת גם בימי החורף הקרים וזאת בשל העובדה שניתן למקם בסגירת החורף למרפסת פטריות חימום אשר יחממו את בני הבית והאורחים.

סגירת חורף למרפסת אטומה לחלוטין בפני גשם, רוחות, קור, ברד, אבק, לכלוך ושאר פגעי מזג אוויר וכמו כן, בימי הקיץ החמים ניתנת לקיפול ומאפשרת לכם ליהנות ממרפסת פתוחה ומאווררת.

סגירת חורף למרפסת – מבנה הסגירה

סגירת החורף מכילה שלד העשוי פרופילים של אלומיניום אל חלד ופלדה, שעליהם יונח הקירוי (גג וקירות) ולבסוף מולבש בגג סגירת החורף למרפסת בד שמשונית (PVC) ובצידי הסגירה דראלון, שמשונית או רשת סולטיס אטומים לחלוטין במגוון צבעים וצורות בהזמנה והתאמה אישית.

סגירת חורף למרפסת – עמידות

סגירת חורף למרפסת הינה עמידה במיוחד בפני מזג האוויר המשתנה ובעיקר בימי החורף בשל התקנת מרזבים המיועדים לניקוז המים מה שמונע חדירת, דליפה או טפטוף של מים למרפסת ומאריך את חיי הסגירה מאחר ואין מים שנאספים על גביה.

סגירת חורף למרפסת – האם ניתן לבחור את צבע הפרופילים?

כמובן, לרשותכם באיזי רווף סוככים ופתרונות הצללה קטלוג צבעי פרופילים לבחירה.

סגירת חורף למרפסת – כמה זמן מראש רצוי להזמין?

את סגירת החורף רצוי להזמין כחודש וחצי לפני ההתקנה, זמן אספקה לוקח לערך חודש מיום המדידות.

סגירת חורף למרפסת – אפשרויות השליטה

באיזי רווף סוככים ופתרונות הצללה תוכלו לבחור באחת משתי אופציות השליטה: מנגנון סגירה ופתיחה ידני או מנגנון סגירה ופתיחה חשמלי (באמצעות מתג ו/או שלט).

סגירת חורף למרפסת – במידה ויש קירות חיצוניים האם יש צורך בעמודי תמיכה?

לא, במידה וישנם קירות במרפסת אין צורך בעמודי תמיכה יחד עם זאת, בכדי לדייק לחלוטין בתשובתנו אנו ממליצים לקבוע עמנו פגישת ייעוץ מקדימה בה נבדוק את התשתית הקיימת.

סגירת חורף למרפסת – האם מתאים גם למרפסות גדולות במיוחד?

התשובה היא כן, וזאת בשל העובדה שבמרפסות גדולות במיוחד נחזק את הסגירה באמצעות תומכים להגנה ובטיחות מרביים.

סגירת חורף למרפסת – איטום מלא

לרוב, בכדי ליצור איטום מוחלט של המרפסת נהוג לשלב בצידי הסגירה סוככי מסך או סוככי מסילה ומאפשרים סגירה היקפית של המרפסת. שני סוגי הסוככים מתקפלים וניתנים לשליטה באופן ידני/חשמלי (באמצעות שלט) לבחירתכם ובהתאמה מושלמת לתקציבכם האישי.

 

Powered by: Alef Solutions | א. פתרונות